Utazás, fotózás és online pénzkeresési tippek videókon és blog cikkekben!

ZOLIXPLORER - Kamerával a világ körül

ZOLIXPLORER - Kamerával a világ körül

Rólam

2019. január 01. - Zolixplorer

pa261811.jpgNagy Zoltánnak hívnak és online munkákból, mint weboldal készítés és videó vágásból keresem a kenyeremet. Imádok fotózni és videózni. Csak egy laptop és internet kell a mukámhoz és ezért tudom a világot járni, miközben pénzt keresek. Régi álmom volt, hogy sokat utazzak és ezért is alakítottam ki egy úgynevezett digitális nomád életmódot magamnak. Szeretem egyszerűen csak azt mondani, hogy főállású utazó vagyok. De voltam már ipari alpinista, ügyvezető igazgató egy ingatlan irodában és csomagfutár is Angliában. Volt szerencsém 4 évig az Egyesült Királyságban élni, ahol rengeteget tanultam és sikerült megváltoztatnom a hozzáállásomat magamhoz és a világhoz. Most már tudom, hogy az utazás, az új és szép helyek azok, amik engem motiválnak, ezért pontosan ezt is teszem. Országról-országra járva megkeresem a jó és érdekes helyeket. Tapasztalataimat minden lehetséges módon szeretném megosztani veled és a világgal. Tehát a legjobb helyen vagy, mert hát ki ne szeretne utazni!?

Itt megtalálsz: YouTube - Instagram - Facebook - Weboldal

“A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el” – Szent Ágoston (filozófus)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolixplorer.blog.hu/api/trackback/id/tr2214526416
süti beállítások módosítása